sâmbătă, 7 martie 2015

Chatul din 6 martie 2015 partea 2

ca o prima concluzie cu privire la obiectivele pe termen lung sunt multe obiectii
am facut pentru discutii de acest fel un grup separat
Integritatea RO Grup de Actiune
Cel actual ramane asa cum e acum
Posea Nicolae Viorel

Nu politicienii au defisat, ci proprietarii...
pentru informare si diverse postari
cel nou doar pentru disctii si sondaje
Nicolae Carp

cu acordul cui ?au defrisat?
Posea Nicolae Viorel

Multi au furat...
Posea Nicolae Viorel

Nu au avut nici un acord...
nu are rost sa ne contrazicem aacum pe aceste teme ca oricum nu putem rezolva nimic daca suntem putini si dezorganizati
Tanase Alexandru

Ce-am putea face noi ca grup ?
Nicolae Carp

SA fie obligati cei care au macelarit padurea sa puna puieti si sa despagubeasca
Nicu Torny

nu mai ai cum
Tanase Alexandru

Am putea promova si informa
Posea Nicolae Viorel

cum sa ii obligi daca nu ai putut sa ii opresti? Hahahaaa!!!
Nicu Torny

iau spalat cu cate 3 pina la 5 ani de inchisoare si trei lei amenda
Nicu Torny

sunt curati acuma
Nicu Torny

ca lacrima
Posea Nicolae Viorel

Multi au taiat padurile proprii...
Nicolae Carp

lacrimile s au strins si ele in conturi nu?
Posea Nicolae Viorel

Deci, intr-un fel aveau dreptatea lor...
Posea Nicolae Viorel

Poate ca nu ar fi rau ca o ramura a statului sa se improprietareasca de acele terenuri ce ar purea sa le reimpadureasca.
Posea Nicolae Viorel

Sau chiar mai mult sa incurajeze investitori privati sa cumpere si sa impadureasca...
Posea Nicolae Viorel

Insa au nevoie de sustinerea statului.
Posea Nicolae Viorel

Au nevoie de o liberalizare a agriculturii si a fondului privat.
Nicolae Carp

pai d asta zic,cautate lacrimile alea si refolosite pentru a reimpaduri,in afara daca tai un copac i ti trebuie aprobari si daca le ai dupa aceea esti obligat sa pui ceva la loc
Tanase Alexandru

Visam :))
corect !
Nicu Torny

cu o liberalizare totala fara o subventionare,datorita tristului adevar ca o agricultura cu soiuri nesanatoase adica modificate genetic si crescute cu substante chimice este mia ieftina da faliment agricultura din start
Nicolae Carp

de ce nu sintem in eu?sau sintem numai cu ce le convine?
Nicu Torny

fata de alte state unde agricultura inca este subventionata un exemplu e chiar Germania
Tanase Alexandru

Ar trebui sa ne gandim la ce putem face acuma , nu la ce am face daca ...
Posea Nicolae Viorel

Are dreptate alexandru...
Posea Nicolae Viorel

Ar trebui sa vorbim despre ce am putea face acum...
Nicu Torny

sa numai acceptam chiar orice
Nicu Torny

si sa facem clare niste normative de functionare a agriculturii si industriei
Nicu Torny

si a administrativului
Nicolae Carp

asa da
Nicu Torny

cu posibilitatea de tragere la raspundere
Nicu Torny

daca gresesc intentionat
Nicolae Carp

corect
Posea Nicolae Viorel

Nicu parerea mea e ca Alexandru se referea la organizarea grupului...

e ora 23
Tanase Alexandru

Domn nicu , cum vom pune in aplicare aceste idei ?
hai sa mai vorbin de chestii de actualitate
Nicu Torny

grupu vad ca este un grup liber de discutii de tip activ
Nicolae Carp

si cu ora de religie?
toate astea se pot pune in practica daca miscarea va avea un mare numar de membrii dar nu pe facebook ci in lumea reala
Nicu Torny

ce putem inbunatatii este simplu sa ne cunostem cei din aceasi localitate fata in fata
Nicu Torny

discutiile live fie pe chata fie fata in fata sunt mult mai productive
intrati un pic aici
Nicu Torny

decat cele ofline prin postari
ok
Tanase Alexandru

Putem amana ora de religie pe saptamana viitoare sa pot discuta si Eu ?
o sa postez tot ce se discuta azi pe blog
ca sa nu se piarda
Posea Nicolae Viorel

Postarile propun teme precise. Le consider foarte utile..
si reluam ideile in timpul saptamanii
exact
Nicu Torny

nu am zis ca nu sunt utile
Nicu Torny

am vorbit de productivitate in concretizari
Nicu Torny

din experienta cu grupurile
Posea Nicolae Viorel

In acelasi timp pot purta discutia zile in sir fara a se devia de la tama...
Posea Nicolae Viorel

tema...
Nicu Torny

in general se comenta se comenta si s eposta,cativa mai apucau sa si citeasca
Nicu Torny

si ce se concretiza era doar ce se vorbea live pe skype sau pe alt chat
Posea Nicolae Viorel

sunt diverse forme de chat...
Nicu Torny

exceptie actiunile de la uniti salvam
Posea Nicolae Viorel

nu doar cele scrise...
Nicu Torny

evident ei propuneau date exacte si ce sa se faca
Posea Nicolae Viorel

Sunt camere de chat unde ne putem auzi...
Posea Nicolae Viorel

In felul asta nu este necesara intalnirea fozoca.
Posea Nicolae Viorel

fizica
Nicu Torny

este utila si intilnirea fata in fata
Steluta Ion

pentru discutii, nu este obligatorie intalnirea fizica, este adevarat
Nicu Torny

nu trebuie sa fei la tine acasa ci intrun loc neutru cu lume
Nicu Torny

cunosti alti oameni
Steluta Ion

dar daca am vrea sa facem ceva concret, este absolut necesara
Nicu Torny

si altfel vezi reactia omului
Nicu Torny

cate fete poti sa vezi pe un videochat?
Nicu Torny

doar una nu?
Steluta Ion

eu, de pilda, nu as putea sa "bat palma" virtual, fara sa cunosc persoana
Posea Nicolae Viorel

nu videochat
Posea Nicolae Viorel

ci audiochat.
Posea Nicolae Viorel

se poate face conferinte...
Nicu Torny

teamviewer
Posea Nicolae Viorel

conferintele pot gazdui pana la zece persoane...
Posea Nicolae Viorel

poate si mai mult...
Nicu Torny

ofera posibilitatea de a avea un moderator
Nicu Torny

scuse era teampseack
Nicu Torny

programul de echipa
Nicu Torny

compus din doua serverul si clientu
Nicu Torny

un server si la restu instalat clientu
Nicolae Carp

cum vreti,dar o reuniune fata n fata e mai bine,pentru mine e mai greu,dar sper sa vin
o prima observatie cei care sunt pe chat nu intra pe noul grup dar intra altii care nu sunt pe chat ...
foarte tare !
Nicu Torny

Posea a intrat
pe noul grup este un sondaj cu localitatea si pentru ca fiecare sa vada cine din grup e pe aproape si sa se poata cunoaste
eu ziceam in general
in totdeauna sunt si exceptii
am o problema legata de invitarea de noi membri pe grup
In atentia persoanelor care au adus noi membri in grup ! Intrati pe lista de membri a grupului, veti vedea acolo la fiecare precizarea - ADAUGAT de catre ... sau - INVITAT de catre ... Adaugat inseamna ca respectivul membru A CERUT sa se inscrie pe grup, si cel in cauza a aprobat cererea ... acest caz este cel normal Invitat inseamna ca acel membru a fost introdus automat in grup de un alt membru, din lista sa de prieteni, fara acordul celui in cauza. Acest caz nu e tocmai in ordine, pentru ca in acest fel apar pe grup membri care nici nu stiu ca au fost adaugati aici ! Pentru a remedia aceasta stare de lucruri ii rog pe cei care au adus membri noi sa verifice in lista membrilor si la cei care apare ca AU FOST INVITATI DE EI sa ia legtura pe chat si sa il informeze ca este membru in acest grup si cateva idei, printre care respingera masurilor rasiste si violente chiar si in limbaj. Daca abandonam acest primcipiu nu avem nicio sansa la o dezvoltare viitoare.
Carmen Nicoleta Tirlea

asa facem Horia
Nicolae Carp

cred ca nu e de la mine
eu am spus in general
Steluta Ion

cu ceva timp in urma, cred ca chiar saptamana trecuta, se purta o discutie referitoare la adaugarea de noi membrii si intrebarea era de ce membrii grupului ezita sa aduca noi membri
Steluta Ion

am motivat atunci
Steluta Ion

intre timp, am adaugat niste membri, fara sa le cer acordul in prealabil
Carmen Nicoleta Tirlea

si eu am adaugat fara sa ii intreb
Steluta Ion

acum vad ca asta chiar este o problema, pentru ca : ne trezim pe grup cu membri care......"
Steluta nu esti doar tu in situatia asta
Steluta Ion

deci
Steluta Ion

vrem CANTITATE sau CALITATE?!
si una si alta
Steluta Ion

SPUNEAI CA SI UNA SI ALTA...
Nicu Torny

intai calitate si apoi incet cu incetu marin si cantitatea cu conditia mentinerii calitatii
De exemplu Lili Craciun care a facut campanie pentru Iohannis nu are ce sa caute aici
sa stea cu Iohannis
Steluta Ion

nu asa spuneai inainte
Carmen Nicoleta Tirlea

sa se adune ca apoi se cerne ,dar cind cernem mai vad altii de la prietenii prietenilor si le captam interesul ,apoi se cer sa se inscrie singuri ! asa am dedus eu
Steluta Ion

spuneai CANTITATE si din astia vedem cine ramane
Posea Nicolae Viorel

DE ce sa nu stea. Horia?
ok poate am omis cand erai tu
Posea Nicolae Viorel

Si eu am votat pentru Johannis...
dar am spus de multe ori asta
Posea Nicolae Viorel

Si chiar sunt mandru de asta...
NU E NICIO SUPARARE
stituatia e usor de remediat
discutcti cu cei in cauza
si daca vor ok
daca nu iar ok
Steluta Ion

nu inteleg care este problema
Steluta Ion

sunt adaugati, ai cantitate
Steluta Ion

pentru ca au fost notificati, daca doresc sa fie activi, vei avea si calitate
nu ajuta la nimic membri fisctivi
Steluta Ion

aha
Steluta Ion

te-ai prins si tu de asta?
Steluta Ion

nu sunt fictivi, sunt doar useri cu conturi multiple
Steluta Ion

ai o mie in lista de membri din care reali doar 50
1310 !
Nicolae Carp

bine ai cistigat o dacie 1310
dar nu am invitat pe nimeni fara acordul lui din cei 1310
Steluta Ion

daca vrei sa spui ca ai stat de vorba cu fiecare din cei 1310 inainte de a-i adauga grupului... da-mi voie sa ma indoiesc pana la rupere
offf
nu asta am spus !
Steluta Ion

eu asa am inteles
am spus ca din cei 1310 din lista mea de prieteni nu am adus pe nimeni pe integritatea fara a vorbi in prealabil cu el
Nicu Torny

pftiu Horia
Nicu Torny

te mai vedem saptamana asta?
Nicu Torny

sau nu vrei sa vb cu toti?
Nicolae Carp

ce faceti ?daca nu mai e nimic de adaugat in seara asta pe mine ma cheama patu
Steluta Ion

buna seara, domnule Carp
ok ! pe cuarnd !
Steluta Ion

sunt multe de discutat, dar deocamdata...
Nicu Torny

O seara placut domnu Carp
Nicolae !
intra pe noul grup
Nicolae Carp

unde e?
Nicolae Carp

l am gasit
ok !
gata !
Nicolae Carp

noapte buna
Nicu Torny

Noapte buna!
Posea Nicolae Viorel

Ciao
pe cuarnd !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu