sâmbătă, 7 martie 2015

Legea împotriva autonomiei teritoriale și a separatismului


Harry CZ
Ieri la 11:14


"Respingerea legii împotriva autonomiei teritoriale și a separatismului reprezintă un act de trădare al Senatului României"


Trădare natională prin respingerea legii care interzicea secesionismul și autonomia teritorială!
Acuz Senatul României de trădare națională pentru că a lăsat cale liberă separatismului maghiar de inspirație rusească votând împotriva legii propuse de...
GANDESTE.ORG


Îmi place · · Distribuie


Lui Ion Ciochinica îi place asta.


Pop Ilie-nicolae La fel si eu : Acuz,poporul roman ca ramane impasibil la abuzurile alesilor pe care tot el i-a ales sa-l reprezinte, indiferent de optiuni politice. Domnilor, lipsa de reactie duce la abuz. Bine ca reactionam la "je suis Charly" dar niciodata la "EU SUNT ION,SAU GHEORGHE,VASILE,...."
Ieri la 11:52 · Îmi place · 2


Horia Grancea Poporul nu trebuie niciodata acuzat ci AJUTAT !
Sunt si asa prea multi care il acuza de toate alea si il umilesc in fel si chip. Macar noi aici sa nu facem asta niciodata !
1 min · Îmi place


Scrie un comentariu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu