joi, 25 iunie 2015

Parca nu e orice efort in zadar


In anul 1762 împărăteasa Maria Theresa a ordonat reorganizarea batalioanelor de grăniceri secui după tiparul armatei imperiale austriece . Scopul ...
CERSIPAMANTROMANESC.WORDPRESS.COM
  • Ibolya Balázs "Drama secuilor căsăpiți de maghiari la Siculeni. Moldova și Muntenia, loc de refugiu pentru secuii vânați de unguri !".....DECI INTELEG BINE, CRED? NU? "secuii vânați de unguri "....PE CHESTIA ACEASTA CE PUII MEI ? MAI POTI COMMENTA ?
  • Horia Grancea Ce anume nu iti place ?
    Adevarul istoric pe care propaganda UDMR încearcă sa il ascundă ?
  • Ibolya Balázs ....Pai tocmai la asta ma-m gindit si eu emoticon like emoticon smile doar la momentul potrivit astept si dau bomba cu postul acesta si am impresia ca fac un scurt circuit la 'astia' da e la UDMR pe paginele lor, doar si pe a mea pagina....si am daua emoticon wink sincer sa spun acum aud prima data, nu am stiut....deci azi dimineata am mai invatat inca ceva din istorie, multumesc emoticon smile
  • Horia Grancea
    Scrie un comentariu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu