miercuri, 25 februarie 2015

Vin romanii




Alexandru Uioreanu




EXCLUSIV Eroul documentarului „Vin românii“: „Suntem mai rasişti decât englezii. Cel mai tare...

Postul de televiziune britanic Channel 4 a prezentat marţi seara al doilea episod al documentarului „Vin românii“. Jurnaliştii „Adevărul“ au stat de vorbă cu Alex...
ADEVARUL.RO




Horia Grancea As vrea sa comentez despre asta ...
„În România e mai mare rasismul decât în Anglia. Englezoii, aşa cum îs ei, m-au lăsat pe mine, un rom, să fiu narator. Putea să fie oricine, dar mi-au dat mie şansa asta. Eu, un terchea-berchea. Să zicem că asta e o excepţie, dar nu am simţit nicio discriminare când am lucrat la atelierul auto. Nici în Italia nu am simţit vreo discriminare."
- ma intrebam despre ce fel de rasism poate fi vorba in Romania ca eu nu il vad ... dar citind mai departe am gasit asta...
" Lucram ca agent de pază la o mare firmă din Cluj şi stăteam în birou . Şi-au lăsat CV-urile doi romi. Ia şeful de birou unul dintre CV-uri şi zice: <>. Nu i-a citit abilităţile, pe unde a lucrat, nimic. "
- Nu stiu daca e vorba aici doar de o simpla prejudecata a angajatorilor, mie important mi se pare de observat cine sunt cei care stimuleaza aceste prejudecati ...
In alte tari populatia autohtona refuza sa presteze o serie de munci mai grele sau mai murdare si deaceea acolo cei ca omul din poveste gasesc mai usor de lucru...in timp ce la noi populația autohtona nu numai ca nu refuza nimic dar pleacă in alte tari tocmai la munci grele si murdare... Asa ca din punctul de vedre al plecarii din tara la munci grele si murdare nu este nicio discriminare ... Alex poate sa stea linistit...


54 minute · Editat · Îmi place · 1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu