vineri, 13 februarie 2015

Rugaciune la necazuri


Rugăciune la necazuri
Scris de Marian ILIE
Sâmbătă, 03 Septembrie 2011 19:20
Întru Tine Doamne pun nădejdea mea
şi-Ţi trimit prin preoţi lungul acatist
cu hangerul urii până la plăsea
împlântat în coasta neamului meu trist
Numai Tu ştii Doamne pricina la toate
câte ni se-ntâmplă-n fiecare veac
de-am ajuns să plângem vremile uitate
şi-ntre nemuri - iată, noi - cel mai sărac
Spiritul acela de popor la sapă
prin Grădina Maicii Bunului Tău Fiu
nu mai poartă Doamne Duhul Tău de apă
aer şi lumină-n flaş liliachiu
Parcă ne vândurăm Doamne lui Satan
nu mai suntem semeni nu mai suntem fraţi
tot mai blegi şi ţanţoşi de la an la an
şi-n nemernicie tot mai afundaţi
Numai Tu ştii cine ne dădu otrava
şi ştii calea dreaptă înspre mântuire
iartă-ne păcatul, adu-ne izbava
şi ne umple ţara de milostivire
Că Tu eşti Tăria, Tu eşti Salvatorul
ia-ne dar aproape Sie-Ţi şi ne ceartă
c-am uitat că suntem înşine poporul
uns să-i privegheze Raiului la Poartă
şi peste milenii două continente
am ţinut alături şi le-am populat
cu acele blânde energii latente
dedesubt de coama lanţului carpat...
Slavă înnalţ Ţie Doamne ceresc Tată
şi-ntru izbăvirea nemului mă-nchin
dă-ne Doamne harul Tău încă odată
şi ofrandă Ţie mă dedic. Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu