sâmbătă, 28 februarie 2015

Horea şi Cloşca


Alexandru Uioreanu
28 Februarie la 07:53



Execuția lui Horea și Cloșca
Locul execuţiei lui Horea şi Cloşca a fost stabilit pe Dealul Furcilor, deasupra viilor, înspre Partoş. Aici a fost ridicat un eşafod înalt, astfel încât execuţia să fie văzută cât mai bine. Pentru ziua execuţiei au fost aduşi, sub drastică poruncă...
ISTORIE-PE-SCURT.RO


Nu-mi mai place · · Distribuie


Văzută de 44
Ţie, lui Carmen Nicoleta Tirlea, lui Bonas Niculae şi Aureliei Sofronescu vă place asta.


Horia Grancea Țin minte ca eram mic când am văzut prima data poza asta și nu puteam sa înțeleg Cum de atâta lume stăteau ca proștii și se uitau și nu făceau nimic... și nici acum nu înțeleg după o viață întreagă
28 Februarie la 13:35 · Îmi place · 1


Aurelia Sofronescu Nu esti singurul care si-a pus aceasta intrebare...!
28 Februarie la 16:12 · Nu-mi mai place · 1


Nicu Torny oare nu cumva era armata si au fost adusi cu forta sa priveasca?
28 Februarie la 19:49 · Îmi place


Horia Grancea Adrian Păunescu - Capul de la Torda

Capul lui Mihai Viteazu la Torda se ridică,
Şi întreabă de ce Ţara a rămas aşa de mică
Şi Câmpia Tordei tristă îi răspunde lui cu jale:
"Fiindcă astăzi ducem lipsa capului Măriei Tale!"

Nu mai acuzaţi străinii că ne taie domnitorii,
Că intimidează Ţara cu guverne provizorii
Eu atât aş vrea să aflu, arătându-ne obrazul:
Totuşi unde au fost românii, când a fost tăiat Viteazul?

Nu voi consuma otravă pentru nici un fel de Basta,
Totuşi unde-au fost ai noştri, şi atunci, şi-n vremea asta?
Cum se-ajunge pân' la gâtul Voievodului de Ţară,
Dacă nu-s trădări acasă, lângă ura de afară?

Capul lui Mihai Viteazu ne-a lăsat numai cu trupul,
Nu contează că străinii nu aveau nici pic de scrupul,
Eu, de-o singură-ntrebare, mă scârbesc şi mă mai mânii
Totuşi unde-au fost, românii? Totuşi, unde sunt românii?

Poezii cenzurate (1979-1989)
28 Februarie la 19:56 · Editat · Îmi place


Horia Grancea e cam aceeasi situatie
28 Februarie la 20:39 · Îmi place · 1


Tibi Bodoni O fi citit vreodata si boul ala de Nastase, ala, puscariasul, fostul premier si mare profesor universitar si, vezi doamne, mare patriot, chestiile astea? Pai, daca ala simtea vreodata in viata lui si numai un pic romaneste, macar de dragul lui Horia, Closca si Crisan, nu trebuia sa le dea niciodata javrelor alea austriece petrolul romanesc. Par, cumva, extremist?
Ieri la 03:35 · Nu-mi mai place · 1


Horia Grancea Extremist este doar cel care ataca ... nu si cel care se apara.
57 minute · Îmi place


Scrie un comentariu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu